Подкастите

Подкастите са нещото, което завзема голяма част от иначе "празното" ми време - на път в градския, но най-вече с колелото, докато готвя, докато чистя, докато се къпя (да, знам, малко е в повече това може би). Слушам и намирам нови идеи, мисли и начини за подобряване на общото си състояние 
Поствам три подкаста, които намирам за изключително подходящи в момента. 
Истината е, че рядко слушам на български, но един чисто нов подкаст е сред малкото, които успяха да ме спечелят веднага. 
Така че, започвам с него - "Игрите на ум" е открита медийна платформа за споделяне на проблеми и решения, място за откровени разговори." Подкастът започна в деня на обявяването на извънредното положение в България и фокусът му съвсем леко се измества от грижата за менталното здраве към грижата за менталното здраве по време на изолация, което го прави идеален за слушане когато си мислиш, че само ти ще превъртиш по време на изолацията. 
Второто ми предложение e "Opra's Super Soul Conversations" - Опра интервюира хора от различни области и си говорят за нещата, които те намират за важни и смислени. Не всички, но доста от тях са вдъхновяващи. Ако ще изслушаш един епизод, нека е този с Брене Браун 
Немският ми подкаст - за тези, които разбират немски и/или английски (доста от интервютата са на английски) - Лаура Малина Зайла мен лично ми помогна да изляза от сериозна криза преди да дойде голямата корона криза  Медитации, разговори за ума, сърцето, тялото и егото и как да ги примирим, за да се чувстваме добре. Има и сайт, и блог, за който предпочита да чете 
Аз слушам в Спотифай, но си имат и сайтове, и страници, и какво ли още не. 
Усмивки!
ПС: Слагам и един бонус ако просто ти се слуша нещо смешно и не особено "смислено" - любимите ми "There is no such things as a fish"

https://www.facebook.com/igritenauma/
https://www.podbean.com/podcast-detail/n37m7-5859f/Oprah’s-SuperSoul-Conversations-Podcast
https://lauraseiler.com/podcast/
https://www.nosuchthingasafish.com

Коментари

Популярни публикации от този блог

Songs from a room

Данчо